EHWO 21-09-2022
-
- Berichten: 1241
- Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55
EHWO 21-09-2022
Vanmiddag maakte de OE-LCL een testvlucht. De landing was op de 07 (ongebruikelijk voor een A330) met een mooie Hollandse lucht als "backdrop".
875A5816a (OE-LCL) by Ralph Hamaker, on Flickr
875A5816a (OE-LCL) by Ralph Hamaker, on Flickr
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 21 jan 2022, 23:46
- Locatie: België
- Contacteer:
Re: EHWO 21-09-2022
Mooi plaatje! Toch jammer dat deze vlieger nog wit ziet. Met hoe lang hij al op Woensdrecht staat (en Belgische luchtvaart kennende) vrees ik een beetje dat dat ook zo zal blijven.. Maar hopelijk heb ik het fout.
- NL.Aviation
- Berichten: 4035
- Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
- Locatie: EHWO
Re: EHWO 21-09-2022
Mooi Ralph, het was met die achtergrond toch een leuke plaat geworden nog zo! Mijn foto's verschillen niet veel, maar toch eentje van mijn kant:
Air Belgium Airbus A330-243 OE-LCL by Werner Verbogt, on Flickr
Air Belgium Airbus A330-243 OE-LCL by Werner Verbogt, on Flickr
Paint is (nog?) niet mogelijk op Woensdrecht voor deze grote kisten, alleen bestickering zou kunnen eventueel. Ik verwacht dat deze, net als de OE-LAL, binnenkort op Malta overgespoten zal worden.Tim_Verheyden schreef: ↑21 sep 2022, 16:33Mooi plaatje! Toch jammer dat deze vlieger nog wit ziet. Met hoe lang hij al op Woensdrecht staat (en Belgische luchtvaart kennende) vrees ik een beetje dat dat ook zo zal blijven.. Maar hopelijk heb ik het fout.
Werner
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 21 jan 2022, 23:46
- Locatie: België
- Contacteer:
Re: EHWO 21-09-2022
Ah, daar had ik geen idee van. Ik dacht dat zowel alles op Woensdrecht beschilderd kon worden. Dan zal ik in de toekoms eens terug naar Charleroi moeten gaan (of Brussel met een beetje geluk).NL.Aviation schreef: ↑21 sep 2022, 17:04Paint is (nog?) niet mogelijk op Woensdrecht voor deze grote kisten, alleen bestickering zou kunnen eventueel. Ik verwacht dat deze, net als de OE-LAL, binnenkort op Malta overgespoten zal worden.Tim_Verheyden schreef: ↑21 sep 2022, 16:33Mooi plaatje! Toch jammer dat deze vlieger nog wit ziet. Met hoe lang hij al op Woensdrecht staat (en Belgische luchtvaart kennende) vrees ik een beetje dat dat ook zo zal blijven.. Maar hopelijk heb ik het fout.
Bedankt voor de verduidelijking!
- HansAir
- Berichten: 353
- Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:00
Re: EHWO 21-09-2022
Inderdaad gave platen met die wolkenlucht.
Even terzijde: de paintshop op Malta heeft net als de wolken een echt Hollandse signatuur: het is Aviation Cosmetics, dat vroeger op Eindhoven zat en daar weg moest.
Even terzijde: de paintshop op Malta heeft net als de wolken een echt Hollandse signatuur: het is Aviation Cosmetics, dat vroeger op Eindhoven zat en daar weg moest.
-
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:16
Re: EHWO 21-09-2022
Stickers it is! Er wordt wel nagedacht over een grote hangaar voor wide-bodies maar nog geen besluit. Denk aan op zijn vroegst klaar in .... 2025 of zo. Alternatief is een nieuwe spuithal voor narrow bodies (t/m A321)NL.Aviation schreef: ↑21 sep 2022, 17:04Mooi Ralph, het was met die achtergrond toch een leuke plaat geworden nog zo! Mijn foto's verschillen niet veel, maar toch eentje van mijn kant:
Air Belgium Airbus A330-243 OE-LCL by Werner Verbogt, on Flickr
Paint is (nog?) niet mogelijk op Woensdrecht voor deze grote kisten, alleen bestickering zou kunnen eventueel. Ik verwacht dat deze, net als de OE-LAL, binnenkort op Malta overgespoten zal worden.Tim_Verheyden schreef: ↑21 sep 2022, 16:33Mooi plaatje! Toch jammer dat deze vlieger nog wit ziet. Met hoe lang hij al op Woensdrecht staat (en Belgische luchtvaart kennende) vrees ik een beetje dat dat ook zo zal blijven.. Maar hopelijk heb ik het fout.
-
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 13:24
Re: EHWO 21-09-2022
Dat is er wel, want wat ze nu bij de spuithal bouwen wordt niet tijdelijk maar permanent. Daar kunnen 2 330's in en daarnaast komt een hal waar ook kisten als 330, 787 en 350 passen. De 777X gaat net niet passen. In de hangar kunnen dan ook 4 narrows staan. Wat er nu aan gebouwen staan wordt plat gegooid en standplaatsen heb ik allemaal begrepen. Daarnaast moet de 330 ook hier gespoten kunnen worden in de toekomst heb ik begrepen. Hoeverre die info allemaal klopt weet ik niet want was via via.
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 21 jan 2022, 23:46
- Locatie: België
- Contacteer:
Re: EHWO 21-09-2022
Klinkt spannend, bedankt voor de info! Ik had niet eens door dat ze aan nog een gebouw gingen beginnen (of al bezig zijn?).Jouni schreef: ↑28 sep 2022, 11:56Dat is er wel, want wat ze nu bij de spuithal bouwen wordt niet tijdelijk maar permanent. Daar kunnen 2 330's in en daarnaast komt een hal waar ook kisten als 330, 787 en 350 passen. De 777X gaat net niet passen. In de hangar kunnen dan ook 4 narrows staan. Wat er nu aan gebouwen staan wordt plat gegooid en standplaatsen heb ik allemaal begrepen. Daarnaast moet de 330 ook hier gespoten kunnen worden in de toekomst heb ik begrepen. Hoeverre die info allemaal klopt weet ik niet want was via via.
-
- Berichten: 332
- Lid geworden op: 05 nov 2018, 13:24
Re: EHWO 21-09-2022
De AB 330 in hangar 4 (grootste hangar) is bijna helemaal van livery voorzien. Tis in ieder geval geen special livery
-
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:16
Re: EHWO 21-09-2022
Bijna goed de nieuwe wide-body hangaar is voor 1x A330/787/A350 of 3 narrow-body maar er loopt al een weddenschap dat er ook 4 in kunnen. Er komt waarschijnlijk een 2e hangaar precies hetzelfde. Dat zou ook een paint hangaar kunnen worden. De hal waar nu de vliegtuigen geverfd worden moet sowieso plat. Daar komt dan een wb of nb spuit hal voor terug. Er zal de komende jaren behoorlijk gesloopt en gebouwd worden. Voor de allerlangste versies van 787-10 of 777-300 of 777-9 wordt het krap maar niet geheel onmogelijk. De 777 stond niet bovenaan het lijstje maar zal je net zien is ie klaar komt er een 777....Jouni schreef: ↑28 sep 2022, 11:56Dat is er wel, want wat ze nu bij de spuithal bouwen wordt niet tijdelijk maar permanent. Daar kunnen 2 330's in en daarnaast komt een hal waar ook kisten als 330, 787 en 350 passen. De 777X gaat net niet passen. In de hangar kunnen dan ook 4 narrows staan. Wat er nu aan gebouwen staan wordt plat gegooid en standplaatsen heb ik allemaal begrepen. Daarnaast moet de 330 ook hier gespoten kunnen worden in de toekomst heb ik begrepen. Hoeverre die info allemaal klopt weet ik niet want was via via.