1.

2.

Ralph schreef: ↑19 mei 2021, 20:40Vandaag kwam onder een regenachtige lucht A330 2-VJWR binnen - gelukkig had deze kist nu eens niet een full white c/s! Vanmiddag vloog de OE-IED ook nog een testrondje. Het Lauda kleurenschema heeft wat kleine wijzigingen ondergaan, waardoor hij nu onder AUD titels vliegt. Ik kan hier on-line zo gauw niets over terug vinden, dus ik weet niet of AUD een nieuwe incarnatie van Lauda betreft, of dat dit iets tijdelijks is (NB: de neuswiel deur heeft de code "XZ"; wellicht een aanwijzing voor zijn toekomstige identiteit?).
Dit was de VP-CXZ voormalig flynas en daarna full white - > Lauda ntu -> AUD -> to ??? wie het weet mag het zeggen
Mooie vangst! Ik heb gelezen dat de vloot van Lauda gaat inkrimpen. Maar waar en of het klopt.... Ryanair zegt wel vaker dingenRalph schreef: ↑19 mei 2021, 20:40Vandaag kwam onder een regenachtige lucht A330 2-VJWR binnen - gelukkig had deze kist nu eens niet een full white c/s! Vanmiddag vloog de OE-IED ook nog een testrondje. Het Lauda kleurenschema heeft wat kleine wijzigingen ondergaan, waardoor hij nu onder AUD titels vliegt. Ik kan hier on-line zo gauw niets over terug vinden, dus ik weet niet of AUD een nieuwe incarnatie van Lauda betreft, of dat dit iets tijdelijks is (NB: de neuswiel deur heeft de code "XZ"; wellicht een aanwijzing voor zijn toekomstige identiteit?).
1.
503A9500a (2-VJWR) by Ralph Hamaker, on Flickr
2.
503A9563a (OE-IED) by Ralph Hamaker, on Flickr