WAS Website

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Re: WAS Website

Bericht door Dummy »

Movements 2006 is volledig aangevuld t/m december.
Graag zou ik foto's en logjes zien om deze pagina's aan te vullen.

Vervolgens ga ik beginnen aan 2007 en zo terug werken richting het heden. Logjes die verder terug gaan dan 2006 heb ik niet tot mijn beschikking en zijn daarom uiterst welkom!

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Re: WAS Website

Bericht door Dummy »

Bij de meest recente update van de website vandaag, heb ik onder 'Fokker Service' ook de kisten bij het LCW toegevoegd. Uiteraard is deze lijst niet compleet, en, dit geldt vooral voor de helikopters, is deze ook lastiger bij te houden. Aanvullingen zijn daarom van harte welkom! Ik heb om deze reden, in het subforum Movements en Verwachtingen, het bovenste onderwerp aangepast naar 'Fokker Techniek & LCW'.

FalconViper
Berichten: 1805
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: WAS Website

Bericht door FalconViper »

Super Martijn dat ook de LCW een prominente plaats krijgt !!
Ik zal in de komende tijd mijn aantekeningen vergelijken met wat er 'Fokker Techniek & LCW' staat...
Groeten, FalconViper

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

Re: WAS Website

Bericht door Dipstick »

Voor de administrators onder ons:

het lijkt erop dat ik een max van 90 foto's heb bereikt op het forum.
Ik kan geen nieuwe foto's als bijlage plaatsen, tenzij ik eerst oudere bijlages verwijder.

Probleem is, dat zodra ik een bijlage verwijder, de betreffende bijlage ook uit het forum verdwijnt.
Zeker in het kader van een levendig forum te behouden, inclusief veel foto's uit het verleden, lijkt me dit niet wenselijk.

Valt hier iets aan te doen?

Thanks!

Ralph
Berichten: 1206
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: WAS Website

Bericht door Ralph »

Ha Johannes, ik had hetzelfde probleem. Sinds kort gebruik ik dus Flickr, en dat werkt prima.

Grt,
Ralph

PS In de foto-topic EHWO 11-12-2019 legt Werner uit hoe je vanuit Flickr foto’s zichtbaar (dus niet enkel als link) kan posten.

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

Re: WAS Website

Bericht door Dipstick »

Tsja, misschien moet ik dan toch ook maar gaan doen...

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1220
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: WAS Website

Bericht door GoldenPlane »

Dipstick schreef:
08 jan 2020, 18:59
Voor de administrators onder ons:

het lijkt erop dat ik een max van 90 foto's heb bereikt op het forum.
Ik kan geen nieuwe foto's als bijlage plaatsen, tenzij ik eerst oudere bijlages verwijder.

Probleem is, dat zodra ik een bijlage verwijder, de betreffende bijlage ook uit het forum verdwijnt.
Zeker in het kader van een levendig forum te behouden, inclusief veel foto's uit het verleden, lijkt me dit niet wenselijk.

Valt hier iets aan te doen?

Thanks!
Ik ga kijken of ik hier wat aan kan doen, om deze te verhogen. Echter zit dit ook in combinatie met de capaciteit die WAS totaal op het web heeft.

Je hoort nog van me!

Jordy

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1220
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: WAS Website

Bericht door GoldenPlane »

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, heeft de afgelopen dagen het forum er uit gelegen. Gelukkig hebben we het allemaal weer online kunnen krijgen!

De komende week gaan we verder aan de slag met het updaten van het forum en website. De PHP waar de website en het forum op draait is namelijk verouderd, en wordt vanaf 20 maart aanstaande niet meer ondersteund. Hierdoor dient de PHP waar de website op draait dus aangepast te worden. Wat daar aanvast hangt, is dat dus ook de versie van het forum bijgewerkt dient te worden.

We gaan ons best doen!

Jordy

Gebruikersavatar
HansAir
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:00

Re: WAS Website

Bericht door HansAir »

Blij dat jullie weer terug zijn. Succes met de update :!:

FalconViper
Berichten: 1805
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: WAS Website

Bericht door FalconViper »

Succes met het web sleutelwerk !!
Groeten, FalconViper

Plaats reactie