2008

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

2008

Bericht door Dipstick »

10 oktober 2008:
003_Fokker 70_Kenya AF_KAF 308.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Re: 2008

Bericht door Dummy »

Mijn 2008 collectie is alles behalve indrukwekkend, maar hier toch een paar plaatjes:

22 augustus:
Afbeelding

20 september:
Afbeelding
Afbeelding

13 oktober:
Afbeelding

16 oktober:
Afbeelding

19 november:
Afbeelding

22 november:
Afbeelding

Afbeelding

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1220
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: 2008

Bericht door GoldenPlane »

Dummy schreef:
03 dec 2017, 12:17
Mijn 2008 collectie is alles behalve indrukwekkend,
Ik ben het toch hier niet zo mee eens, wat betreft de kisten die je vastgelegd hebt..

Maar wat betreft die Sostar-X F100, die zal er nooit meer nog zo netjes bij komen te staan.. Hetzelfde voor die F28, als is dit niet bepaald netjes te noemen, maar wel ten opzichte van z'n huidige situatie (geen RH wing, geen tail sectie). Vervolgens het Noorse F-16B model, deze wordt nu even als de F28 gebruikt voor trainingsdoeleinden op een technische school. De Franssen vliegen ook al geringe tijd niet meer met de F70, tevens staat deze kist geloof ik nu ergens stored omdat Insel Air hem niet opgehaald heeft.. En last but not least, 2 kisten van de Nederlandse luchtmacht, die intussen beide toch ook alweer geruime tijd uit dienst gesteld zijn...

Als je het mij vraagt interessante foto's!

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Re: 2008

Bericht door Dummy »

Als je het zo bekijkt is het inderdaad een ander verhaal... Voor de persoon die ze maakt, op het moment dat je ze maakt, zijn het zelden bijzondere fotos. Zo ken je vast ook onze vriend uit Schiedam, die tijdens een dia-avond de 707s, DC8s en Tupolevs door de projector gooit alsof het niks is. Hier dan nog eentje, ook van de 19e november, aangezien ik zag dat óók die al ruim 3 jaar aan de grond staat.
Afbeelding
Ik heb jou collectie van WOE 10 jaar geleden nog nooit gezien, wanneer komen die eens, Jordy?
Overgens geldt ook voor de rest, ik ben benieuwd wat er allemaal nog tevoorschijn komt vanaf de bodem van de hardeschijf!

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

Re: 2008

Bericht door Dipstick »

GoldenPlane schreef:
03 dec 2017, 12:38
Dummy schreef:
03 dec 2017, 12:17
Mijn 2008 collectie is alles behalve indrukwekkend,
Ik ben het toch hier niet zo mee eens, wat betreft de kisten die je vastgelegd hebt..

Maar wat betreft die Sostar-X F100, die zal er nooit meer nog zo netjes bij komen te staan.. Hetzelfde voor die F28, als is dit niet bepaald netjes te noemen, maar wel ten opzichte van z'n huidige situatie (geen RH wing, geen tail sectie). Vervolgens het Noorse F-16B model, deze wordt nu even als de F28 gebruikt voor trainingsdoeleinden op een technische school. De Franssen vliegen ook al geringe tijd niet meer met de F70, tevens staat deze kist geloof ik nu ergens stored omdat Insel Air hem niet opgehaald heeft.. En last but not least, 2 kisten van de Nederlandse luchtmacht, die intussen beide toch ook alweer geruime tijd uit dienst gesteld zijn...

Als je het mij vraagt interessante foto's!
Helemaal mee eens!
Op het moment van fotograferen lijken ze niet zo speciaal, maar die mening verandert door de jaren.
Bovenstaand is nu wel degelijk speciaal, terwijl de foto's nog maar amper 10 jaar geleden geschoten zijn.
Kortom: blijven schieten; het is het wel degelijk waard!

Gebruikersavatar
HansAir
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:00

Re: 2008

Bericht door HansAir »

Dummy schreef:
03 dec 2017, 13:29
Als je het zo bekijkt is het inderdaad een ander verhaal... Voor de persoon die ze maakt, op het moment dat je ze maakt, zijn het zelden bijzondere fotos. Zo ken je vast ook onze vriend uit Schiedam, die tijdens een dia-avond de 707s, DC8s en Tupolevs door de projector gooit alsof het niks is. Hier dan nog eentje, ook van de 19e november, aangezien ik zag dat óók die al ruim 3 jaar aan de grond staat.
Afbeelding
Ik heb jou collectie van WOE 10 jaar geleden nog nooit gezien, wanneer komen die eens, Jordy?
Overgens geldt ook voor de rest, ik ben benieuwd wat er allemaal nog tevoorschijn komt vanaf de bodem van de hardeschijf!
Deze combinatie van kleurenschema en registratie is behoorlijk zeldzaam, want die is niet meer dan ongeveer een week zo te fotograferen geweest, voordat hij werd omgespoten in KLM blauw.
Volgens mijn gegevens bestaat deze kist niet meer, hij is drie jaar geleden in Norwich gesloopt.
Hans

FalconViper
Berichten: 1802
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: 2008

Bericht door FalconViper »

Prima initiatief die oude doos.
En meteen mooi gevuld
2017; 2008; EHWO - De Oude Doos
Door gaan, doorgaan !!

Ik vraag me af of er belangstelling voor is dat ik mijn eerder geposte foto's nog eens op het uit de crash herrezen WoensdrechtAS forum plaats.
Laat maar horen.
Groeten, FalconViper

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

Re: 2008

Bericht door Dipstick »

FalconViper schreef:
05 dec 2017, 17:05
Ik vraag me af of er belangstelling voor is dat ik mijn eerder geposte foto's nog eens op het uit de crash herrezen WoensdrechtAS forum plaats.
Laat maar horen.
Ik zeg: laat maar komen!
Alles wat destijds verdwenen is, mag van mij weer terug.
(ik hoop dat ik hiermee voor iedereen spreek... :roll: )

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

2008

Bericht door Dummy »

In 2008 begon ik met spotten. Vandaar dat sommige foto's wat minder van kwaliteit zijn, maar ik had niet direct een goede camera.

5 augustus:
Afbeelding
Afbeelding

22 augustus:
Afbeelding
Afbeelding

20 september:
Afbeelding
Afbeelding

13 oktober:
Afbeelding

16 oktober:
Afbeelding

19 november:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

22 november:
Afbeelding

Fink123
Berichten: 1394
Lid geworden op: 07 nov 2017, 19:22

Re: 2008

Bericht door Fink123 »

Zo exact 10 jaar in t vak , gaaf hoor!!

Plaats reactie