EHWO 22-03-2024

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3753
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHWO 22-03-2024

Bericht door NL.Aviation »

Ondanks het mindere weer was het toch een aardig leuk dagje vandaag. In de ochtend begon dat met de (flink vertraagde) C-GJLQ, en in de middag nog A318 LX-LTI en B739 T7-RDC. De P4-KCG moest ik overslaan, maar gezien zijn witte kleurenschema heb ik wat dat betreft niks gemist.

De T7-RDC had ik alleen even tijdens de pull naar de taxibaan, zodat ik vanuit de auto kon blijven kijken naar wat er zoal gebeurde. In eerste instantie had ik mezelf nog vernomen om erna snel naar de 25 te rijden, uiteindelijk heb ik dat niet gedaan. Toen ik thuis kwam kreeg ik echter het bericht dat 'ie zich had vastgereden bij C4 (zoals ik net ook vermeld heb in het movement topic). Ik ben benieuwd hoe het verder zal lopen ermee, het zou ons wel zomaar een herkansing kunnen opleveren volgende week in wat beter weer...

1.
AfbeeldingJetlines / Airbus A320-214(WL) / C-GJLQ by Werner Verbogt, on Flickr

2.
AfbeeldingGlobal Jet Luxembourg / Airbus A318-112CJ Elite / LX-LTI by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingRepublique Democratique du Congo / Boeing 737-9JAER(WL) BBJ3 / T7-RDC by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Plaats reactie