EHWO 23-06-2023

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3753
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHWO 23-06-2023

Bericht door NL.Aviation »

Net terug van een tripje door Duitsland, dus al genoeg gezien de afgelopen weken. En alhoewel ik een beetje klaar was met al dat spotten, kon ik deze gebeurtenis niet aan me voorbij laten gaan: een PC-7 formatie met smoke. Daarnaast ook nog een kort bezoekje van de G-988. Leuk einde van de week zo!

1.
Afbeelding"Rebel Formation" / Pilatus PC-7 Turbo Trainer by Werner Verbogt, on Flickr

2. De formatie splitte zich, waarbij de L-04 en L-08 met holding hands weer binnen kwam.
Afbeelding"Rebel Formation" / Pilatus PC-7 Turbo Trainer by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / Lockheed C-130H Hercules / G-988 by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Ralph
Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: EHWO 23-06-2023

Bericht door Ralph »

De eerste 3 dagen van deze week zouden voor mij in het teken staan van Air Defender ‘23. Helaas bleek mijn reismaatje (en dus vervoer) op het laatste moment verhinderd, waarmee dit voor mij in het water viel.

Vandaag maar naar de GLV gegaan, om toch nog iets te zien - helaas 0 vliegbewegingen…. Getuige de bovenstaande plaatjes had ik dus (veel) beter bij Woensdrecht kunnen blijven, want dat ziet er prima uit!

Zo te lezen heb jij wel de kans gehad Air Defender aan te doen. Benieuwd naar de plaatjes!

Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3753
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

Re: EHWO 23-06-2023

Bericht door NL.Aviation »

Zonde Ralph, hopelijk bij een volgende keer meer geluk!
Een reportage van de trip zal binnenkort hier op het forum verschijnen.
Werner

Plaats reactie