WAS 1 jaar!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

WAS 1 jaar!

Bericht door Dummy »

Beste leden,

Trots vertel ik dat het vandaag, 3 december, precies 1 jaar geleden is dat WAS is opgericht.

In eerste instantie op een 'freeforum' opgezet, was er al snel de behoefte voor een website. Na slechts enkele maanden in bedrijf was het ledenaantal zo gestegen dat we besloten ons eigen forum te hosten, wat resulteerde in WAS in haar huidige vorm.
Tijdens dit eerste jaar hebben we regelmatig moeten vallen om weer wijzer op te staan. Waar we begonnen zonder enige kennis van IT, hebben we dankzij de inzet van mijn mede-WAS beheerders het online spottersplatform van Woensdrecht kunnen uitbreiden tot wat het nu is. Mijn dank daarvoor.

Maar vooral doet het mij goed, dat wat er ook gebeurt, iedereen zich in blijft zetten om WAS te verbeteren. Door te blijven posten, door zelf initiatief te nemen en goede ideeën aan te dragen, hebben jullie ons de zin en de motivatie gegeven om door te zetten en van WAS het forum te maken dat het nu is. Geen enkele movement gaat ons voorbij, met informatie op voorhand en uitgebreide logs aan het einde van iedere dag.
Vandaar dat ik graag alle leden bij deze warm wil bedanken namens het hele WAS team. Dank jullie wel, en ik hoop dat we op deze manier door kunnen gaan om onze hobbie via dit forum met elkaar te kunnen delen.

-Namens WAS

Gebruikersavatar
Dipstick
Berichten: 546
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:00
Locatie: CYUL / CYMX / EHWO / KRNO
Contacteer:

Re: WAS 1 jaar!

Bericht door Dipstick »

Van harte met het eerste jubileum! Dat er nog maar vele mogen volgen!
Daar moet op gedronken worden! Proost!

FalconViper
Berichten: 1805
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: WAS 1 jaar!

Bericht door FalconViper »

Jawel een dikke felicitatie is helemaal op zijn plaats.
Voor de initiatiefnemers/beheerders vooral.
Maar ook voor de vele forumleden. Voor hun boeiende berichten en verrassende foto's.
Iedereen geweldig bedankt!!

Op weg naar het 1e lustrum ? Jawel toch !
Groeten, FalconViper

Plaats reactie