Gelukkig nieuwjaar

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Gelukkig nieuwjaar

Bericht door Dummy »

Bij deze veel spottersplezier in 2018, dat er weer mooie kisten voor onze lenzen mogen verschijnen. Allen, de beste wensen!

Martijn

Gebruikersavatar
HansAir
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 nov 2017, 14:00

Re: Gelukkig nieuwjaar

Bericht door HansAir »

Dummy schreef:
31 dec 2017, 15:24
Bij deze veel spottersplezier in 2018, dat er weer mooie kisten voor onze lenzen mogen verschijnen. Allen, de beste wensen!

Martijn
Hetzelfde voor alle leden van dit leuke forum.

FalconViper
Berichten: 1802
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: Gelukkig nieuwjaar

Bericht door FalconViper »

Ik wens jullie allemaal een mooi en goed 2018 !!
Met prachtig gevulde Woensdrecht onderwerpen op dit forum !!
Groeten, FalconViper

jp.muijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2018, 20:23
Locatie: Schijf

Re: Gelukkig nieuwjaar

Bericht door jp.muijs »

Dag Martijn
eerst nog de beste wensen voor 2019
mijn vraag is ik heb me vorig jaar opgegeven als lid en de vraag gesteld om meer info over de mogelijkheden hoe te doen als je fotos wil maken
ik ben nieuw dus met nog niet zo veel ervaring hoe het werkt.
zou je mij daarover kunnen inlichten svp en wanneer je er terecht kunt graag tot horends en alvast bedankt
jp.muijs 06 5194333 email jp.muijs@ziggo.nl

Gebruikersavatar
Dummy
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:53
Locatie: LPPT

Re: Gelukkig nieuwjaar

Bericht door Dummy »

jp.muijs schreef:
27 jan 2019, 20:03
[...] meer info over de mogelijkheden hoe te doen als je fotos wil maken [...] zou je mij daarover kunnen inlichten svp [...]
Hallo en welkom op ons forum!
Ik weet niet zeker of ik je vraag helemaal goed begrijp maar ik zal mijn best doen deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

De vliegbasis is normaal gezien geopend tijdens normale werkuren: ma-vr van 0800-1700. Vliegbewegingen vinden plaats tot circa 1600 uur. De PC-7s, de leskisten van het 131sq, vliegen 3 rondes per dag, normaal 3-5 vliegtuigen per ronde. Tijdens deze lesvluchten worden onder andere oefennaderingen uitgevoerd.Voor het civiele verkeer kun je het beste in de ochtend komen. Voor de exacte tijden kunt u het beste onder 'Movements & Verwachtingen' kijken, waar verwachte vliegbewegingen vaak vroeg in de ochtend op het forum worden gezet, en in sommige gevallen zelf een dag of meer van te voren.

Mocht je niet bekend zijn met de plaatsen van waar je de vliegtuigen kunt zien, raad ik je aan om onze site eens goed door te lezen, en in het bijzonder deze pagina: WoensdrechtAB.html

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Plaats reactie