USA West Coast

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1221
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: USA West Coast

Bericht door GoldenPlane »

HansAir schreef:
15 mar 2019, 11:45
Mooie serie. Leuk dat je er ook heli's op hebt staan.
Ben hier zelf ook erg blij mee inderdaad, als is het maar een enkeling. Deze vliegen veel al vanaf midden het veld alle kanten op...

Jordy

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1221
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: USA West Coast

Bericht door GoldenPlane »

Bij deze dan echt de allerlaatste plaatjes van deze trip, deze hebben nog al een tijdje geduurd.. Omdat Flickr wederom mijn problemen met het account niet kon oplossen en ik een tijdje klaar was met deze foto dienst.. Hoe dan ook vandaag toch weer alles van de Amerika reis online gegooid, waaronder die van een van de laatste dagen, Mesa Gateway. De laatste 2 daagjes Nellis waren er amper vlieg activiteiten, het leuke was wel dat de Thunderbirds d.m.v een klein showtje terug thuis kwamen.

De dag er voor deden er onder de locals al geruchten over dat er de volgende dag wat USAR Helo's zouden binnenkomen. Een dag later dus terug gegaan, met resultaat.

1. Deze is ook wel eens dichterbij huis geweest, als crosser over Eindhoven opweg naar de Rotterdamse haven.
AfbeeldingUSAR AH-64D 04-05473 by JordyBelde, on Flickr

2. Ook deze Blackhawk is een keer meegebracht op een Atlantic Resolve deployment naar Zeebrugge.
AfbeeldingUSAR UH-60M 15-20740 by JordyBelde, on Flickr

3. En om dan toch maar op dat Atlantic Resolve verhaaltje door te gaan, deze was voor ik hem hier tegen kwam, al eerder gezien. Op het Eindhovens beton dan wel..
AfbeeldingUSAR AH-64D 03-05388 by JordyBelde, on Flickr

4.
AfbeeldingUSAR AH-64D 03-05388 by JordyBelde, on Flickr

5. En dan nog eentje van de thuiskomende Thunderbirds.
AfbeeldingUSAF Thunderbirds by JordyBelde, on Flickr

Afgelopen jaar (2019) is weer een nieuwe reis naar de USA West Coast gemaakt, echter zijn toen ook wat velden wat meer in het noorden van Californië aangedaan, deze zal ik over een tijdje weer online gaan gooien
;)

Jordy

Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3732
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

Re: USA West Coast

Bericht door NL.Aviation »

Dat is een mooie afsluiting van je reis!
Ben al weer benieuwd naar je plaatjes van 2019!
Werner

FalconViper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 08 nov 2017, 11:16

Re: USA West Coast

Bericht door FalconViper »

Mooie reis naar de West kust, Jordy !!
Zie ik bij de USAR AH-64D 03-05388 nog een beetje de kleuren van een uitzending naar het midden oosten door schemeren?
Of is de verflaag al afgesleten tot bij de "grondverf"....
Groeten, FalconViper

GoldenPlane
Site Admin
Berichten: 1221
Lid geworden op: 07 nov 2017, 17:25

Re: USA West Coast

Bericht door GoldenPlane »

FalconViper schreef:
13 jan 2020, 11:25
Mooie reis naar de West kust, Jordy !!
Zie ik bij de USAR AH-64D 03-05388 nog een beetje de kleuren van een uitzending naar het midden oosten door schemeren?
Of is de verflaag al afgesleten tot bij de "grondverf"....
Thanks!

Lijkt mij een beetje plaatselijk zand!

Jordy

Plaats reactie