Vlissingen & EHMZ 09-08-2023

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3753
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

Vlissingen & EHMZ 09-08-2023

Bericht door NL.Aviation »

Na 5 jaar vond er weer een editie van Rescue Zeeland (voorheen Rescue Vlissingen) plaats. De nodige helikopters kwamen hier ook op af, echter kon je nu in tegenstelling tot voorgaande edities niet dicht bij de helikopters op het heliveld komen. Dat zette me aan het twijfelen, maar uiteindelijk koos ik ervoor om toch te gaan en dat bleek uiteindelijk een goede keuze. Naast de bioscoop konden er enkele heli's prima op de plaat gezet worden.

1.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) / Agusta-Westland AW-189 / PH-NCG by Werner Verbogt, on Flickr

2.
AfbeeldingNationale Politie / Eurocopter EC135 P2+ / PH-PXE by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingNoordzee Helikopters Vlaanderen / Eurocopter AS 365N3 Dauphin / OO-NHU by Werner Verbogt, on Flickr

De eerste demonstratie was er gelijk eentje met de Duitse NH90, die nog goed te platen was voordat de zon verder draaide.

4.
AfbeeldingMarineflieger (German Navy) / NH Industries NH90-NTH Sea Lion / 79+51 by Werner Verbogt, on Flickr

5.
AfbeeldingMarineflieger (German Navy) / NH Industries NH90-NTH Sea Lion / 79+51 by Werner Verbogt, on Flickr

Rond half 2 hield ik het weer voor gezien en ben ik naar Midden-Zeeland gereden om de Duitse NH90 van dichtbij te platen.

6.
AfbeeldingMarineflieger (German Navy) / NH Industries NH90-NTH Sea Lion / 79+51 by Werner Verbogt, on Flickr

7.
AfbeeldingMarineflieger (German Navy) / NH Industries NH90-NTH Sea Lion / 79+51 by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Ralph
Berichten: 1212
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: Vlissingen & EHMZ 09-08-2023

Bericht door Ralph »

Dat is inderdaad een prima keuze geweest! Ik heb op deze dag gekozen voor Volkel, maar Vlissingen was een uitstekend (en waarschijnlijk beter) alternatief! Het heeft in elk geval mooie foto’s opgeleverd.

RFLI
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 apr 2020, 11:13

Re: Vlissingen & EHMZ 09-08-2023

Bericht door RFLI »

beetje laat misschien, maar bij deze mijn foto's van Resque Zeeland.

AfbeeldingIMG_4668_edited by roy flikweert, on Flickr

AfbeeldingIMG_4229_edited by roy flikweert, on Flickr

AfbeeldingIMG_4537_edited by roy flikweert, on Flickr

AfbeeldingIMG_4032_edited by roy flikweert, on Flickr

en nog EHMZ.

AfbeeldingIMG_4840_edited by roy flikweert, on Flickr
Groeten Roy Flikweert

Plaats reactie