EHMZ 06-01-2023

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3696
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHMZ 06-01-2023

Bericht door NL.Aviation »

Tegen de weersvoorspellingen in werd het vandaag opeens zonniger dan vooraf verwacht werd. Ik zat te overwegen om nog richting Volkel te rijden, maar ik had uiteindelijk besloten om weer richting Midden-Zeeland te gaan. In tegenstelling tot gisteren kreeg ik vandaag alle helikopters van de Kustwacht op de plaat! Met dank aan de vriendelijke crew en de mensen van het vliegveld kon ik een aantal leuke platen van dichtbij maken, met als bonus een bezoekje in de cockpit van de PH-SAR.

1.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-SAR & PH-NCG by Werner Verbogt, on Flickr

2.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-SAR by Werner Verbogt, on Flickr

3. Met wat vertraging kwam de PH-BSR binnen uit Den Helder, waardoor ik deze niet met een mooi zonnetje kon vastleggen.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-BSR by Werner Verbogt, on Flickr
4.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-SAR by Werner Verbogt, on Flickr

5.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-SAR by Werner Verbogt, on Flickr

6.
AfbeeldingThe Netherlands Coastguard (Bristow Helicopters) Agusta-Westland AW-189 PH-NCG by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Ralph
Berichten: 1206
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: EHMZ 06-01-2023

Bericht door Ralph »

Gave platen Werner, vooral nummer 5 vind ik een topper!

Plaats reactie