EHEH 14-09-2022

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3696
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHEH 14-09-2022

Bericht door NL.Aviation »

Ondanks het slechte weer zijn Joey en ik afgelopen woensdagmiddag naar Eindhoven afgereisd om de deelnemers van Falcon Leap vast te leggen. Voor mij het enige moment deze week dat ik kon, dus van die gelegenheid heb ik ook maar gebruik gemaakt. Jammer genoeg vloog er één Amerikaan minder en ook de Italiaan stond stil, desalniettemin toch een aardige middag zo.

We waren net op tijd voor de eerste wave van de dag (in de ochtend gingen ze niet vanwege het lage wolkendek). Daarin vloog ook de Engelse Hercules mee, in de tweede jammer genoeg niet. Vandaar alleen de onderstaande plaat in regenachtige omstandigheden.
1.
AfbeeldingRoyal Air Force Lockheed Martin Hercules C.4 ZH872 by Werner Verbogt, on Flickr

Toen zijn we maar gaan wachten op de tweede wave, in de hoop op betere omstandigheden. Tijdens het wachten ging de Tsjechische Mi-17 er nog uit!
2.
AfbeeldingVzdušné síly (Czech Air Force) Mil Mi-17 / Mi-171 Hip 0848 by Werner Verbogt, on Flickr

En daar kwam de tweede wave weer terug, met (slechts) 5 kisten. De omstandigheden waren iets beter al, echter was het nog wel een uitdaging om goede platen te krijgen.
3.
AfbeeldingKoninklijke Luchtmacht (Royal Netherlands Air Force) Lockheed Martin C-130H-30 Hercules G-273 by Werner Verbogt, on Flickr

4.
AfbeeldingUnited States Air Force Lockheed Martin C-130J-30 17-5904 by Werner Verbogt, on Flickr

5.
AfbeeldingForțele Aeriene Române (Romanian Air Force) Alenia C-27J Spartan 2706 by Werner Verbogt, on Flickr

6.
AfbeeldingKoninklijke Luchtmacht (Royal Netherlands Air Force) Lockheed Martin C-130H Hercules G-781 (25 years Blackbulls c/s) by Werner Verbogt, on Flickr

7. Geen Pool voor mij op Woensdrecht, maar wel op Eindhoven! :lol:
AfbeeldingSiły Powietrzne (Polish Air Force) CASA C-295M 024 by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Plaats reactie