EHEH 25-08-2022

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3696
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHEH 25-08-2022

Bericht door NL.Aviation »

In het gezelschap van Joey en Roy ben ik vanmiddag naar Eindhoven afgereisd, al de tweede keer in een week voor mij. Het was een hete, maar ook erg gave middag. Ons doel was de CASA, gezien onze planning niet echt gunstig was om de Franse KC-135 te halen. Eenmaal in de buurt zagen we deze vanaf de snelweg al op final, en later bleek deze nog voor een tweede ronde te gaan wat ons nog nét de kans gaf om deze te platen. Weliswaar overhead - waardoor we niet zijn "wing wave" konden vastleggen -, maar beter iets dan niets. Tijdens het wachten op de CASA werden we nog vermaakt met de G-781 (die ik nu eindelijk met zijn speciale staart heb) en de L-08, welke beide ook leuke approaches maakten - laag langs de toren, laag dwars over het veld....

1.
AfbeeldingArmée de l'Air (French Air Force) Boeing KC-135RG Stratotanker 525 by Werner Verbogt, on Flickr

2.
AfbeeldingKoninklijke Luchtmacht (Royal Netherlands Air Force) Lockheed Martin C-130H Hercules G-781 (25 years Blackbulls c/s) by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingFuerza Aerea Española (Spanish Air Force) CASA C-295M T.21-08 (100 years Basé Aerea de Getafe c/s) by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Ralph
Berichten: 1206
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: EHEH 25-08-2022

Bericht door Ralph »

Fraai hoor! Leuk ook, zo'n special tail op die Spanjaard. Met de Australische C-17 op zondag en nu ook de G-781 erbij, heb je zo aardig wat bijzondere staarten kunnen scoren in een week!

Plaats reactie