EHVK 15-07-2022
Geplaatst: 16 jul 2022, 23:19
De Swedish Air Force Historic Flight zou Volkel op vrijdag 15 en maandag 18 Juli aan doen (tankstop op de heen/terugreis naar/van Fairford). Gezien de hitte die voor maandag voorspeld is, heb ik gekozen voor de vrijdag. Het lukte overigens niet om de heathaze daarmee te omzeilen.
Aardige bijkomstigheid was dat de J-368 naar verluid zijn laatste vlucht maakte op die dag (maarliefst 3x gevlogen), dat de J-197 (ook bezig met zijn laatste uurtjes) er uitging voor een departure naar Fairford en dat de parallel-baan nog in gebruik was (voorlaatste week).
Overigens gaan er ook geluiden dat de J-368 wellicht ook maandag nog 2x gaat vliegen voordat hij definitief met pensioen gaat, dus als je hem nog op de plaat wil zetten...
1.
4W2A7514a (J-197) by Ralph Hamaker, on Flickr
2.
4W2A7647a (J-508) by Ralph Hamaker, on Flickr
3.
4W2A7944a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr
4.
4W2A8111a (4 in a row) by Ralph Hamaker, on Flickr
5.
4W2A8345a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
6.
4W2A8384a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
7.
4W2A8502a (J-136) by Ralph Hamaker, on Flickr
8.
4W2A8842a (J-008) by Ralph Hamaker, on Flickr
9.
4W2A8695a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
10.
4W2A9020a (SE-DXP) by Ralph Hamaker, on Flickr
11.
4W2A9027a (SE-DXP) by Ralph Hamaker, on Flickr
12.
4W2A9073a (SE-DXO) by Ralph Hamaker, on Flickr
13.
4W2A9081a (SE-DXO) by Ralph Hamaker, on Flickr
14.
4W2A9232a (SE-RME) by Ralph Hamaker, on Flickr
15.
4W2A9277a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr
16.
4W2A9305a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr
Aardige bijkomstigheid was dat de J-368 naar verluid zijn laatste vlucht maakte op die dag (maarliefst 3x gevlogen), dat de J-197 (ook bezig met zijn laatste uurtjes) er uitging voor een departure naar Fairford en dat de parallel-baan nog in gebruik was (voorlaatste week).
Overigens gaan er ook geluiden dat de J-368 wellicht ook maandag nog 2x gaat vliegen voordat hij definitief met pensioen gaat, dus als je hem nog op de plaat wil zetten...
1.
4W2A7514a (J-197) by Ralph Hamaker, on Flickr
2.
4W2A7647a (J-508) by Ralph Hamaker, on Flickr
3.
4W2A7944a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr
4.
4W2A8111a (4 in a row) by Ralph Hamaker, on Flickr
5.
4W2A8345a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
6.
4W2A8384a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
7.
4W2A8502a (J-136) by Ralph Hamaker, on Flickr
8.
4W2A8842a (J-008) by Ralph Hamaker, on Flickr
9.
4W2A8695a (F-020) by Ralph Hamaker, on Flickr
10.
4W2A9020a (SE-DXP) by Ralph Hamaker, on Flickr
11.
4W2A9027a (SE-DXP) by Ralph Hamaker, on Flickr
12.
4W2A9073a (SE-DXO) by Ralph Hamaker, on Flickr
13.
4W2A9081a (SE-DXO) by Ralph Hamaker, on Flickr
14.
4W2A9232a (SE-RME) by Ralph Hamaker, on Flickr
15.
4W2A9277a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr
16.
4W2A9305a (J-368) by Ralph Hamaker, on Flickr