EHAM 30-12-2020

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NL.Aviation
Berichten: 3697
Lid geworden op: 17 mar 2018, 07:37
Locatie: EHWO

EHAM 30-12-2020

Bericht door NL.Aviation »

(Geen idee of er hier op het forum nog veel geïnteresseerden zijn in wat civiele platen, maar ik dacht ik ze post ze maar gewoon :lol:)
Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar de militaire luchtvaart, had ik deze week toch maar besloten om zomaar eens een dagje op Schiphol te spenderen. Veelal bij de Polderbaan gestaan, en ook eventjes bij de Kaagbaan. Daar zaten de vliegtuigen erg hoog (zelfs het zware werk) en waren dus helaas niet de beste platen geworden.

Er werd een mix van zon en regen voorspeld, echter was het veelal bewolkt en regenachtig de ganse dag - wat daarentegen wel leuke platen kon opleveren! Qua vliegbewegingen was het gelukkig weer een flink stuk beter vergeleken met dit voorjaar!

Al met al heb ik 2020 nog enigszins leuk kunnen afsluiten. Ik wens bij deze iedereen een gelukkig en vooral gezond 2021 toe! Dat het weer een interessant jaar mag worden met mooie kisten!

1.
AfbeeldingEmirates B773F A6-ECD Expo 2020 Opportunity c/s by Werner Verbogt, on Flickr

2. Een van de weinige zonnige platen die ik heb kunnen maken op deze dag...
AfbeeldingAnadulojet B738 TC-JGB by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingAirTanker A332 G-VYGM by Werner Verbogt, on Flickr

4.
AfbeeldingQatar Airways B773 A7-BAM by Werner Verbogt, on Flickr

5.
AfbeeldingTransavia B738 PH-HXB by Werner Verbogt, on Flickr

6.
AfbeeldingKLM Cargo B744F PH-CKA by Werner Verbogt, on Flickr

7.
AfbeeldingAir China Cargo B772F B-2095 by Werner Verbogt, on Flickr

8.
AfbeeldingKLM B738 PH-BXF by Werner Verbogt, on Flickr

9.
AfbeeldingKorean Air A333 HL8026 by Werner Verbogt, on Flickr

10. Het werd helaas al snel donker. Daarom maar besloten deze als laatste mee te pakken en weer huiswaarts te keren.
AfbeeldingChina Cargo Airlines B772F B-220F by Werner Verbogt, on Flickr

Meer platen zijn te vinden op mijn Flickr uiteraard!
Werner

Ralph
Berichten: 1206
Lid geworden op: 14 mei 2018, 19:55

Re: EHAM 30-12-2020

Bericht door Ralph »

Bij mij eveneens een voorkeur voor het militaire spul, maar de civiele luchtvaart ben ik in de loop der jaren ook steeds meer gaan waarderen. Er is dan ook helemaal niets mis met deze prima foto's! Prima besteed dagje zo te zien.

Plaats reactie